China's Best Creative Company For Silicone Ice Ball

E faapefea ona fai le Bing dwen dwen?

E agavaa i le igoa o Bing dwen dwen, le mascot o Taaloga Olimipeka o le Taumalulu a Beijing.E le gata o le faʻatau atu i luga ole laiga ole moli lona lua, ae faʻapea foʻi faleoloa tuusao o loʻo laina i luga ole laina umi,E faʻafefea ona fai Bing dwen dwen?

 

ata001

 

01. E fa'apefea ona faia le Bing dwen dwen ?

O le lauiloa Bing dwen dwen e faia i ni vaega se lua: atigi silicone ma panda plush.I totonu o le pisinisi meataalo, o le faagasologa o le gaosia o pandas plush e le faigata;O le vaega sili ona faigata o le atigi gel silica.E te iloa le faagasologa o le gaosiga o le atigi gel silica? O Bing dwen dwen e maualuga le manino i luga o le atigi silicone, ma o lenei mea e lelei le au ma e mafai ona oʻo atu i le tulaga o meaʻai puipuia o le siosiomaga.O le faagasologa atoa o le gaosiga o le atigi silica gel o le: 3D faʻataʻitaʻiga → faʻaogaina mold → paʻu faʻafefiloi → faʻapipiʻi → faʻaliliuina vevela.

 

ata003

 

Zhongsheng Wacker Silicones Corp, Bing dwen dwen, Dongguan, Guangdong, o se tasi o le gaosiga o le atigi siliki "aisa aisa".O le su'ega fa'atauemu muamua o le Bing dwen dwen o le Bing dwen dwen, ma o le lapo'a o le atigi e sili atu nai lo isi mea laiti.E mafai ona maua ai le tele o oloa, ma o se seti o le "aisa aisa" mate e mafai ona maua naʻo le lua atigi silicone i le taimi.

02. O se galu tele o Bing dwen dwen ua sau!

O le Bing dwen dwen e matua sili atu nai lo le fa'amoemoega a le au gaosi oloa.Bing dwen dwen Bing dwen dwen, Jinjiang's Hengsheng Toy Co., Ltd., Beijing Yuen Long, ATL, Beijing, Nantong, ma Phoenix Phoenix meata'alo taulima Manufacturing Co., Ltd. e tolu tagata gaosi oloa. Bing dwen dwen Bing dwen dwen dwen, le ki O le manatu o le faʻamautinoaina o le tuʻuina atu o atigi gel silica.O loʻo fuafua foʻi e le au gaosi atigi silikoni e faʻateleina le faʻaogaina ma faʻalauteleina le gaosiga gafatia.

 

ata005

 

O loʻo lipotia mai o Dongguan Zhongsheng silica gel, lea e tuʻuina atu ai le atigi silica gel mo Jinjiang Hengsheng, na muamua faʻapipiʻiina i na o seti e lua, ma e mafai ona naʻo le 800-1000 silica gel shells i le aso.Ina ua uma ona maua Bing dwen dwen, ua toe foʻi le aufaigaluega falegaosimea i le pou e sauni mo le gaosiga.Matou te faʻamoemoe e faʻapipiʻi le tele o mea fou, faʻateleina le gaosiga o aso taʻitasi o le atigi "aisa" i le 10 afe pe sili atu foi, ma mafaufau e faʻaaogaina faiga fou, e pei o le tatalaina o le vai mate.O lenei ituaiga o gaosiga tetele tele e masani ona alu i le 15 i le 20 aso, ma o loʻo faʻatautaia e le fale gaosi felafolafoaiga faʻapitoa, ma le faʻamoemoe e faʻaititia le taimi o le gaosiga o le limu i le 8 i le 10 aso. afi o silicone raw meafaitino, o le tau o loʻo i ai nei o mea ua tulaʻi mai i luma o le Tausamiga Tautotogo, o le maketi faʻatau oloa faʻapipiʻi silicon plate tatala e faʻafeiloaʻi le "amata" ina ua mavae se aso umi o soaring.

Talitonu i le saoasaoa o le gaosiga o Saina, Bing dwen dwen o loʻo faʻatali mo oe.


Taimi meli: Me-12-2022